Liljeström, A., Enkenberg, J. Pöllänen, S. (2012) Towards sustainable
learning: co-developed processes and engagement in designing and constructing
the learning objects of nature and cultural environment. 10th Interbnational JTEFS/BBCC Conference. Sustainable development. Culture. Education. Reaorientation
of teacher education towards sustainability through theory and practice. 22.-25. 2012
Savonlinna. University of Eastern Finland.
Vanninen, P., Liljeström, A. & Pöllänen,
S. (2012). Forest as a learning environment. 10th Interbnational JTEFS/BBCC Conference. Sustainable development. Culture. Education. Reaorientation
of teacher education towards sustainability through theory and practice. 22.-25. 2012
Savonlinna. University of Eastern Finland.
Vanninen, P., Liljeström, A. & Pöllänen,
S. (2012). Forest as a learning environment. Poster presented in 10th
Interbnational JTEFS/BBCC Conference. Sustainable development. Culture.
Education. Reaorientation of teacher education towards sustainability through
theory and practice. 22.-25.
2012 Savonlinna. University of Eastern Finland.
Liljeström, A. Vartiainen, H. &
Enkenberg, J. (2011). Luonto- ja kulttuuriympäristön tietopankki ja paikkatietoympäristö
RajupusuWiki. Oppiminen ajassa, Kasvatus tulevaisuuteen. Kasvatustieteen päivät Joensuussa 24.-25.11.2011. University of Eastern
Finland, Finnish Educational Research Association (FERA).
Liljeström, A.
Vartiainen, H. & Enkenberg, J. (2011). Mobiilipaikkatiteowiki ja
lähiympäristö – Luonto- ja kulttuuriympäristön kohteiden paikkatiedon
yhteisöllinen tuottaminen ja hyödyntäminen mobiili- ja verkkoympäristössä.
Abstract. Uutuuden viehätystä. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2011.
Hämeen kesäyliopiston julkaisuja, sarja B.
Enkenberg,, J.
Liljeström, A, & Vartiainen, H.
(2009). Minkälaisen
opettajankoulutuksen rakentaisimme nyt, jos sitä ei olisi keksitty?
Abstract.Kasvatus toisin silmin. Kasvatustieteen päivät 26.-27.11.2009. Tampere.Finnish
Educational Research Association (FERA).
Liljeström, A. , Vartiainen, H. &
Enkenberg, J. (2008). Suunnittelemalla oppiminen ja oppimisprojektiin
sitoutuminen. Abstract. Koulutuspolitiikan käytännöt kansallisessa ja
ylikansallisessa päätöksenteossa. Kasvatustieteen päivät 27.11.2008. Turku. Finnish Educational Research Association (FERA).
Liljeström, A. &
Enkenberg, J. (2008). Authentic learning in studying phenomena of the Ice Age. Abstract in Proceedings
of EARLI-SIG 11 - Teaching and Teacher Education Conference,
17.-20.8.2008 Fribourg in Switzerland.
Liljeström, A, & Enkenberg, J. (2007).
Jääkauden ilmiöiden oppimisympäristön kehittäminen ja validointi. Abstract. In
Kasvatus, kansalaisuus, kritiikki. Kasvatustieteen päivät 22.-23.11.2007.
Vaasa. Finnish Educational Research Association (FERA).
Liljeström, A. (2006). Workshop –presentation: Autenttinen oppimisprosessi ympäristöön liittyvien
ilmiöiden tutkimisessa - Jääkausiprojekti Kaipolan koulussa keväällä 2005. Valkeat Yöt –
konferenssi 2006, Itä- ja Länsi-Suomen lääninhallitus 15.6.2006. Jyväskylä.
Vanninen, P., Liljeström, A. & Pöllänen, S. (2012). Forest as a learning environment. Poster presented in 10th Interbnational JTEFS/BBCC Conference. Sustainable development. Culture. Education. Reaorientation of teacher education towards sustainability through theory and practice. 22.-25. 2012 Savonlinna. University of Eastern Finland.
Liljeström, A. (2006). Workshop –presentation: Autenttinen oppimisprosessi ympäristöön liittyvien
ilmiöiden tutkimisessa - Jääkausiprojekti Kaipolan koulussa keväällä 2005. Valkeat Yöt –
konferenssi 2006, Itä- ja Länsi-Suomen lääninhallitus 15.6.2006. Jyväskylä.
Poster presentations:
Vanninen, P., Liljeström, A. & Pöllänen, S. (2012). Forest as a learning environment. Poster presented in 10th Interbnational JTEFS/BBCC Conference. Sustainable development. Culture. Education. Reaorientation of teacher education towards sustainability through theory and practice. 22.-25. 2012 Savonlinna. University of Eastern Finland.
Liljeström, A. Autenttinen oppimisprosessi jääkauden
ilmiöiden tutkimisessa .
Poster presented in Tieteiden ilta. University of
Joensuu, Savonlinna Department of Teacher Education. 26.9.2008.http://www.edu.joensuu.fi/kuvagalleriasokl/tiede/posteri/Metka.pdf
Learning by
Collaborative Design Research Group. Learning by Collaborative Designing.
Poster presented in Tieteiden ilta. University of
Joensuu, Savonlinna Department of Teacher Education. 26.9.2008 http://www.edu.joensuu.fi/kuvagalleriasokl/tiede/posteri/Metka.pdf
No comments:
Post a Comment